Obiekt Apartament Bursztynowy Modern Tower, położony w miejscowości Gdynia, zapewnia centrum fitness, bezpłatne WiFi, całodobową recepcję i stanowisko informacji turystycznej. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Redłowska – 2,5 km. W apartamencie do dyspozycji Gości jest balkon. W apartamencie zapewniono taras, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W obiekcie znajduje się plac zabaw, a okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża miejska w Gdyni – 2,6 km, Stadion Miejski w Gdyni – niecały kilometr. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 23 km od obiektu Apartament Bursztynowy Modern Tower. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, plac zabaw dla dzieci, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, fitness, szatnia / przebieralnia, transfer, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu