Mapa
Zamknij
  Baltic Gdansk Old Town
Pokaż na mapie
Informacje o hotelu
Zakwaterowanie
Obiekt Baltic Gdansk OLD TOWN, położony w miejscowości Gdańsk, oferuje restaurację oraz widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Fontanna Neptuna – 200 m, Długi Targ – kilka kroków od obiektu. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. We wszystkich opcjach zakwaterowania znajduje się podłoga wyłożona parkietem, kuchnia z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, jadalnia, jak również prywatna łazienka z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Wyposażenie obejmuje również zmywarkę, mikrofalówkę, płytę kuchenną i ekspres do kawy. Każdego ranka w obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników trekkingu. Na terenie obiektu Baltic Gdansk OLD TOWN dostępny jest również taras słoneczny. W pobliżu obiektu Baltic Gdansk OLD TOWN znajdują się liczne atrakcje, takie jak Ratusz Głównego Miasta, Brama Zielona i Bazylika św. Mikołaja. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 14 km od obiektu Baltic Gdansk OLD TOWN. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Baltic Gdansk OLD TOWN o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 100 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wyposażenie
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, dostęp dla wózków inwalidzkich, wysoka toaleta, niska umywalka, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, transfer, puby, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Data przyjazdu:
Data wyjazdu:
Typ pokoju:
Preferencje:
Ilość pokoi:
Waluta:
Zdjęcia