Obiekt Blue Mandarin Apartments III Haffnera położony jest w centrum miejscowości Sopot i oferuje kasyno oraz bezpłatne WiFi. W pobliżu znajduje się: Plaża w Sopocie, Sopockie Molo i Krzywy Domek. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, jak również część wypoczynkowa z rozkładaną sofą, telewizor z płaskim ekranem, pralka oraz prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Wyposażenie obejmuje również mikrofalówkę, płytę kuchenną, ekspres do kawy i czajnik. W pobliżu obiektu Blue Mandarin Apartments III Haffnera znajdują się liczne atrakcje, takie jak Stacja kolejowa Sopot, Aquapark Sopot i Opera Leśna. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 19 km od obiektu Blue Mandarin Apartments III Haffnera. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Blue Mandarin Apartments III Haffnera o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
kort tenisowy, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, kasyno, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, windsurfing, kręgielnia, ogrzewanie, jazda konna, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klub nocny / DJ, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, park wodny, dostawa artykułów spożywczych, wino / szampan, owoce, galerie sztuki, puby, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu