Mapa
Zamknij
  Loft Folk Apartament Zakopane
Pokaż na mapie
Informacje o hotelu
Zakwaterowanie
Obiekt LOFT FOLK Apartament Zakopane położony jest w znakomitej lokalizacji w miejscowości Zakopane i oferuje plac zabaw oraz obsługę pokoju. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec PKP Zakopane – 3,9 km, Aqua Park Zakopane – 4,6 km. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. W apartamencie zapewniono balkon, 2 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i mikrofalówka, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników narciarstwa. Na terenie obiektu LOFT FOLK Apartament Zakopane dostępny jest również ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Tatrzański Park Narodowy – 6,7 km, Gubałówka – 7,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Poprad-Tatry, znajduje się 68 km od obiektu LOFT FOLK Apartament Zakopane. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu LOFT FOLK Apartament Zakopane o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 25 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Wyposażenie
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, narciarstwo, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, przechowalnia nart, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miejsce na piknik, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Maseczki dla gości
Data przyjazdu:
Data wyjazdu:
Typ pokoju:
Preferencje:
Ilość pokoi:
Waluta:
Zdjęcia