Obiekt Fragola Apartments Rajska 3 znajduje się w centrum miejscowości Kraków i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono bezpłatne WiFi oraz balkon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Narodowe w Krakowie – 800 m, Wieża Ratuszowa – niecały kilometr. Wyposażenie każdej opcji zakwaterowania obejmuje klimatyzację oraz telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości przygotowano kuchnię z pełnym wyposażeniem, a także prywatną łazienkę z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, mikrofalówkę, płytę kuchenną i czajnik. W pobliżu obiektu Fragola Apartments Rajska 3 znajdują się liczne atrakcje, takie jak Rynek Główny, Sukiennice i Stadion Miejski Cracovii. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kraków-Balice, znajduje się 15 km od obiektu Fragola Apartments Rajska 3. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Fragola Apartments Rajska 3 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 1000 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Goście, którzy chcą zameldować się samodzielnie, korzystając z instrukcji wysyłanych w dniu przyjazdu, proszeni są o podanie planowanej godziny przyjazdu. W budynku nie ma recepcji ani przechowalni bagażu, ale są one dostępne w innym miejscu. Wszystkich Gości obowiązują te same ceny, niezależnie od wieku. Obiekt nie oferuje żadnych zniżek dla dzieci. Aby otrzymać fakturę VAT, numer NIP należy podać przed uiszczeniem opłaty. Goście, którzy chcą otrzymać fakturę, proszeni są o wpisanie informacji niezbędnych do jej wystawienia w momencie dokonywania rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), transfer z lotniska, transfer na lotnisko, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte