Czterogwiazdkowy hotel Ambasador Premium położony jest w Łodzi, w dzielnicy Śródmieście, 4 minuty spacerem od Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej. Z jego okien roztacza się widok na miasto. Do dyspozycji Gości jest centrum fitness, sauna i kryty basen. Hotelowa restauracja zaprasza na dania kuchni europejskiej i polskiej. Pokoje i apartamenty wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych i obejmują aneks kuchenny. W każdym z nich znajduje się łazienka z wanną lub prysznicem, a w niektórych – także balkon. We wszystkich pokojach zapewniono ponadto część wypoczynkową. Codziennie rano w obiekcie serwowane jest śniadanie w formie bufetu. W wolnej chwili można zrelaksować się na tarasie. Personel hotelowej recepcji chętnie udzieli Gościom informacji na temat okolicy. Spacer do zespołu fabryk Księży Młyn zajmuje 12 minut. Odległość od najbliższego lotniska – portu lotniczego Łódź-Lublinek – wynosi 6 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 40 PLN za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą 30 zł za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 5 do lat 7 płacą 30 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, kręgielnia, faks / ksero, squash, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, kryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, zabiegi upiększające, szatnia / przebieralnia, basen, dostęp za pomocą karty, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu