Obiekt Lion Apartments – Blue Marina (Okrzei Residence) położony jest 1,4 km od sopockiego molo, 1,8 km od Krzywego Domku i 2 km od Stadionu Leśnego. Do dyspozycji Gości jest apartament z aneksem kuchennym. Ten apartament z widokiem na ogród mieści sypialnię oraz łazienkę z prysznicem. Wyposażenie apartamentu obejmuje też telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych. Na miejscu znajduje się taras. Goście mogą odkrywać uroki okolicy podczas rowerowych przejażdżek. W razie potrzeby istnieje możliwość wypożyczenia rowerów. Opera Leśna oddalona jest od obiektu Lion Apartments – Blue Marina o 2,9 km, a park wodny w Sopocie – o 4,1 km. Odległość od lotniska Gdańsk-Rębiechowo wynosi 16 km.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Lion Apartments - Blue Marina Premium Apartment Okrzei 21 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Obiekt usytuowany jest w dzielnicy mieszkaniowej, w związku z czym Goście proszeni są o zachowanie ciszy. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Goście proszeni są o wcześniejsze poinformowanie personelu obiektu o planowanej godzinie przyjazdu. Stosowną informację można wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Podczas zameldowania należy podpisać kartę rejestracyjną oraz okazać ważny dokument tożsamości ze zdjęciem i kartę kredytową. Wszelkie życzenia specjalne realizowane są w zależności od dostępności. Ich realizacja może wymagać uiszczenia dodatkowej opłaty. Obiekt znajduje się w dzielnicy mieszkalnej, w związku z czym Goście proszeni są o zachowanie ciszy. W obiekcie zabronione jest organizowanie wieczorów panieńskich i kawalerskich oraz podobnych imprez. W obiekcie obowiązuje zakaz palenia. Złamanie zakazu wiąże się z naliczeniem kary pieniężnej w wysokości 500 PLN. Goście, którzy chcieliby otrzymać fakturę, proszeni są o poinformowanie o tym personelu obiektu podczas dokonywania rezerwacji. Późniejsze wystawienie faktury będzie niemożliwe. W dniu przyjazdu należy wpłacić depozyt w wysokości 500 PLN. Depozyt zostanie zwrócony w całości w gotówce, po sprawdzeniu stanu pomieszczeń. Z uwagi na pandemię koronawirusa (COVID-19) w obiekcie obowiązują dodatkowe środki bezpieczeństwa i higieny.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą 150 zł za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, kort tenisowy, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, bilard, windsurfing, pokoje dźwiękoszczelne, jazda na rowerze, kręgielnia, ogrzewanie, jazda konna, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, meble ogrodowe, plaża, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości