Obiekt Apartamenty Molo Residence położony jest w Sopocie, w pobliżu mola i Krzywego Domku. Oferuje on bezpłatne WiFi. Apartamenty dysponują podłogą wyłożoną kafelkami i obejmują w pełni wyposażoną kuchnię ze zmywarką do naczyń, jadalnię, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych oraz łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. W każdym z nich zapewniono ponadto kuchenkę mikrofalową, lodówkę, płytę kuchenną i czajnik. Codziennie rano serwowane jest śniadanie kontynentalne lub z daniami do wyboru z karty. Na miejscu dostępna jest wypożyczalnia rowerów. W pobliżu usytuowane są takie atrakcje, jak ośrodek narciarski Łysa Góra, Państwowa Galeria Sztuki oraz dworek Sierakowskich. Odległość od portu lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy wynosi 22 km. Za dodatkową opłatą organizowany jest transfer lotniskowy.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Pobyt każdego zwierzęcia podlega dodatkowej opłacie w wysokości 60 PLN za noc. Akceptowane są wyłącznie zwierzęta o wadze do 5 kg.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 45 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte