Mapa
Zamknij
  Loft Apartments
Pokaż na mapie
Informacje o hotelu
Zakwaterowanie
Obiekt Loft Apartments znajduje się w odległości 300 m od centrum miejscowości Gdańsk. Oferuje on różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono bezpłatne WiFi oraz kuchnię z lodówką, zmywarką i piekarnikiem. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Do dyspozycji Gości jest w pełni wyposażona prywatna łazienka z prysznicem i suszarką do włosów. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Na miejscu dostępny jest taras i plac zabaw, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu oraz jazdy na rowerze. W pobliżu obiektu Loft Apartments znajdują się liczne atrakcje, takie jak Bazylika św. Mikołaja, Żuraw nad Motławą i Dworzec PKP Gdańsk Główny. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 14 km od obiektu Loft Apartments. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Loft Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście proszeni są o dokładne sprawdzenie adresu apartamentu, ponieważ przy ul. Podwale Staromiejskie 94/95 zlokalizowane są wyłącznie lofty. Rezerwacji należy dokonać na nazwisko osoby, która będzie przebywać w apartamencie. Podczas dokonywania rezerwacji należy zgłosić pozostałe osoby. Przyjmowanie gości w apartamencie wymaga uzyskania wcześniejszej zgody personelu recepcji obiektu Loft Apartments. Osoby odwiedzające mogą przebywać w apartamencie w określonych przez personel godzinach.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 40 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą 35 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby wiek bez znaczenia płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Wyposażenie
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, jazda na rowerze, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, basen, transfer, puby, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Data przyjazdu:
Data wyjazdu:
Typ pokoju:
Preferencje:
Ilość pokoi:
Waluta:
Zdjęcia