Obiekt Hampton By Hilton Gdansk Old Town usytuowany jest w Gdańsku, 2 minuty spacerem od fontanny Neptuna. Obiekt oferuje całodobowe centrum fitness, centrum konferencyjne i restaurację. Na miejscu zapewniono bezpłatne WiFi i całodobową recepcję. Codziennie rano w strefie Breakfast Zone serwowane jest śniadanie kontynentalne lub w formie bufetu. W hotelu znajduje się strefa Living Zone, a także bezpłatna, całodobowa strefa pracy Work Zone z dostępem do komputera i drukarki. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i objęte zakazem palenia. Na miejscu dostępny jest także całodobowy bar przekąskowy oraz podziemny parking. Odległość od najbliższego lotniska – portu lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy – wynosi 12 km. Stacja kolejowa Gdańsk Główny znajduje się 900 metrów od obiektu, a centrum handlowe Galeria Bałtycka dzieli od hotelu 5 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. Obiekt dysponuje ograniczoną liczbą miejsc parkingowych, w związku z czym są one oferowane w zależności od dostępności (wymagana jest rezerwacja w recepcji). Opłata za parking wynosi 100 PLN za dzień. Opłata za cały pobyt zwierzęcia wynosi 85 PLN.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 100 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą 95 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, wskazówki dźwiękowe, legowisko dla pupila, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, fitness, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego