Dwugwiazdkowy hotel Alf usytuowany jest w Krakowie, 3 km od Rynku Głównego i 4 km od hali widowiskowej Tauron Arena. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Dojazd tramwajem na Stare Miasto oraz do dzielnicy Kazimierz i centrów handlowych zajmuje tylko 10 minut. Do Muzeum Fabryka Schindlera także można dojść w 10 minut. Pokoje urządzone zostały w klasycznym stylu i w ciepłych kolorach. W każdym z nich znajduje się telewizor i łazienka z prysznicem. Goście mogą także korzystać z bezpłatnego WiFi. Niektóre pokoje przystosowano dla osób niepełnosprawnych. Na miejscu działa restauracja z barem serwująca dania kuchni polskiej. Lokal czynny jest codziennie w porze śniadania oraz od poniedziałku do piątku do godziny 16:00. Do dyspozycji Gości jest również sala bilardowa i 3 sale konferencyjne. Za dodatkową opłatą hotel Alf zapewnia strzeżony parking dla autokarów.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19).
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 4 lat płacą 20 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 5 do lat 16 płacą 60 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, bilard, tenis stołowy, rzutki, obiady na wynos, kręgielnia, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, wspólna kuchnia, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt