Eleganckie apartamenty Apartinfo Szafarnia mieszczą się w nowoczesnym kompleksie budynków usytuowanym w zabytkowej części Gdańska, naprzeciwko słynnego Żurawia. Cena zakwaterowania obejmuje korzystanie z parkingu i bezprzewodowego dostępu do Internetu. Wnętrza przestronnych apartamentów Apartinfo Szafarnia urządzono w ciepłej kolorystyce. Uwagę zwracają drewniane elementy wystroju. We wszystkich apartamentach Goście mają do dyspozycji kompletnie wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy i zmywarką do naczyń. Każdy apartament oferuje część wypoczynkową, w której znajduje się duży telewizor LCD z dostępem do kanałów telewizji kablowej. Nowoczesna łazienka wyposażona została w prysznic i suszarkę do włosów. Popularny plac Długi Targ dzieli od apartamentów Apartinfo Szafarnia zaledwie 600 metrów. Ponadto apartamenty oddalone są o 200 metrów od przystani Polferries i wyspy Ołowianka, jak również o 1,2 km od głównego dworca kolejowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartamenty Apartinfo Szafarnia o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 200 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Przyjazd po godzinie 20:00 objęty jest dodatkową opłatą w wysokości 60 PLN. Dostępność usługi musi zostać potwierdzona przez personel obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 15 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
zwierzęta domowe są akceptowane, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, plac zabaw dla dzieci, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu