Obiekt Platinum Residence położony jest w samym sercu największej dzielnicy biznesowej w Warszawie. Oferuje on przestronne apartamenty z telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych oraz bezpłatnym WiFi. Do centrum handlowego Galeria Mokotów z kinem i kilkoma punktami gastronomicznymi można stąd dojść w zaledwie 10 minut. Do dyspozycji Gości są nowoczesne, oryginalnie urządzone apartamenty. Każdy z nich obejmuje kuchnię lub aneks kuchenny z czajnikiem elektrycznym, płytą kuchenną, lodówką i kuchenką mikrofalową. Na życzenie dostępny jest sprzęt do prasowania. Od Łazienek Królewskich dzieli obiekt Platinum Residence Mokotów 5 km. Stacja metra Wierzbno oddalona jest od apartamentów o 1,3 km, a dworzec kolejowy Warszawa Centralna – o 6 km. Odległość od warszawskiego lotniska Chopina wynosi 4 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Platinum Residence Mokotów o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 100 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Recepcja czynna jest w godzinach 09:00–21:00. Goście, którzy będą chcieli wymeldować się poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o pozostawienie karty do drzwi w pokoju i zamknięcie drzwi. Przyjazd poza wyznaczonymi godzinami zameldowania objęty jest dodatkową opłatą w wysokości 120 PLN. Możliwość późnego przyjazdu musi zostać potwierdzona przez personel obiektu. W momencie zameldowania należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji, aby zablokować depozyt w wysokości 100 PLN na pokrycie ewentualnych kosztów dodatkowych. W przypadku braku tej karty Goście mogą uiścić należność za pobyt za pomocą innej karty kredytowej. Obiekt nie akceptuje kart kredytowych należących do osób trzecich, kart debetowych ani kart wirtualnych. Obiekt Platinum Residence Mokotów zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty kredytowej w dowolnym czasie przed przyjazdem Gości w celu zagwarantowania rezerwacji. W apartamentach nie można organizować imprez, uroczystości ani żadnych innych wydarzeń, w których bierze udział więcej osób niż liczba Gości, dla których wynajęto dany apartament.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 69 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości