Obiekt Victus Apartamenty Apartament Bolek i Lolek położony jest w miejscowości Sopot i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono telewizor z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża w Sopocie – 1,1 km, Plaża Jelitkowo – 2,2 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Ze wszystkich opcji zakwaterowania roztacza się widok na ogród. W każdej z nich zapewniono część wypoczynkową, pralkę, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, jak również prywatną łazienkę z bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również zmywarkę, piekarnik, mikrofalówkę i czajnik. W pobliżu obiektu Victus Apartamenty Apartament Bolek i Lolek znajdują się liczne atrakcje, takie jak Stacja kolejowa Sopot, Krzywy Domek i Sopockie Molo. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 18 km od obiektu Victus Apartamenty Apartament Bolek i Lolek. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Victus Apartamenty Apartament Bolek i Lolek o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Breakfast not provided for children in rooms with breakfast included. Key collection takes place at our office at 1 Dworcowa Street in Sopot in our headquarter Victus Apartamenty. Additionally please let us know on day of arrival about your approx. arrival time. Check-in and check-out take place at the Victus reception at 1 Dworcowa Street in Sopot. If you plan to arrive after 17:00, key collection will take place via the safe located at the entrance to the reception. Breakfasts are optional and served in an off-site restaurant. When travelling with pets, please note that an extra charge of 100 PLN per pet, per stay applies.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą 70 zł za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą 25 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte