Mapa
Zamknij
  Siedmiogrodzka P&o Serviced Apartments
Pokaż na mapie
Informacje o hotelu
Zakwaterowanie
Obiekt Siedmiogrodzka P&O Serviced Apartments położony jest w miejscowości Warszawa w regionie mazowieckie i zapewnia dostęp do wanny z hydromasażem. W okolicy znajduje się: Muzeum Powstania Warszawskiego i Stacja kolejowa Warszawa Zachodnia. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. W obiekcie zapewniono część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i zmywarką, a także prywatną łazienkę z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Do dyspozycji Gości jest też balkon, a z okien roztacza się widok na miasto. Wyposażenie obejmuje także piekarnik, mikrofalówkę, płytę kuchenną, ekspres do kawy i czajnik. Na terenie obiektu Siedmiogrodzka P&O Serviced Apartments znajduje się taras słoneczny. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec PKP Warszawa Centralna – 2,9 km, Centrum handlowe Złote Tarasy – 2,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Chopina w Warszawie, znajduje się 8 km od obiektu Siedmiogrodzka P&O Serviced Apartments.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Siedmiogrodzka P&O Serviced Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 1500 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Zameldowanie po godzinie 22:00 podlega dodatkowej opłacie w wysokości 120 PLN. Możliwość przyjazdu o późnej porze wymaga potwierdzenia ze strony personelu obiektu. W dniu przyjazdu pobierany jest depozyt na pokrycie ewentualnych kosztów dodatkowych. Depozyt wpłacony gotówką zostanie zwrócony przelewem bankowym w ciągu 7 dni. Depozyt wpłacony za pomocą karty kredytowej zwracany jest na rachunek powiązany z karty w ciągu 10 dni. Życzenia specjalne realizowane są w zależności od dostępności.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 30 PLN za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą 100 zł za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby 2 lub więcej lat płacą 150 zł za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Wyposażenie
parking, centrum fitness, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Data przyjazdu:
Data wyjazdu:
Typ pokoju:
Preferencje:
Ilość pokoi:
Waluta:
Zdjęcia