Hotel Śląsk usytuowany jest we Wrocławiu, 5 minut jazdy od Starego Miasta. Obiekt został odnowiony latem 2012 roku. Oferuje on pokoje i apartamenty z telewizorem z płaskim ekranem, łazienką i bezpłatnym WiFi. W każdym z nich zapewniono ponadto telefon i radio. Wybrane pokoje lub apartamenty mieszczą aneks kuchenny. Śniadanie serwowane jest codziennie rano w hotelowej restauracji, która specjalizuje się w tradycyjnych daniach kuchni polskiej. Wieczorem Goście mogą w lokalu wypić drinka. W całodobowej recepcji dostępny jest sejf. Obiekt oferuje ponadto transfer i prowadzi sprzedaż biletów. Do dyspozycji Gości są 2 windy. Za dodatkową opłatą można korzystać ze strzeżonego parkingu. Hotel Śląsk dzieli 10 minut jazdy od dworca kolejowego Wrocław Główny. W promieniu 50 metrów od hotelu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W przypadku rezerwacji niegwarantowanej płatność należy uregulować w momencie zameldowania. Z uwagi na fakt, że w obiekcie organizowane są przyjęcia weselne, czasami restauracja może być niedostępna.
W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 30 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą 30 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby wiek bez znaczenia płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, szatnia / przebieralnia, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu