Mapa
Zamknij
  Hotel Impresja
Pokaż na mapie
Informacje o hotelu
Zakwaterowanie
Trzygwiazdkowy hotel Impresja jest usytuowany w zacisznej części Gdańska, zaledwie 5–10 minut jazdy samochodem od pięknego Starego Miasta. Obiekt oferuje eleganckie pokoje z bezpłatnym Wi-Fi oraz telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych. Wnętrze hotelu Impresja charakteryzuje się nowoczesnym wystrojem. Wszystkie pokoje są wyposażone w biurko Opcje zakwaterowania dysponują luksusową łazienką z kabiną prysznicową oraz suszarką do włosów. Na terenie hotelu Impresja mieści się restauracja, w której podawane są polskie specjały. Personel recepcji jest do dyspozycji Gości przez całą dobę i chętnie udzieli informacji turystycznych lub zamówi usługę pralni. W obiekcie znajduje się siłownia. Personel służy pomocą przy wypożyczeniu motoru lub rowerów. Pozostałe udogodnienia obejmują 3 parkingi, w tym parking podziemny. Hotel Impresja usytuowany jest obok Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, około 1,5 km od dworca kolejowego Gdańsk Główny. Opera Bałtycka oddalona jest od obiektu o 1,5 km. Odległość od gdańskiego lotniska wynosi 14 km. Można na nie dojechać środkami transportu publicznego. Dojazd do stadionu Energa Gdańsk i centrum wystawowego Amber Expo zajmuje 8 minut. Od centrum handlowego Galeria Bałtycka dzieli obiekt Impresja 6 minut jazdy.

W przypadku rezerwacji w ofercie bezzwrotnej podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, której dane podano w momencie dokonywania rezerwacji. Jeśli okazanie karty nie jest możliwe, Goście proszeni są o skontaktowanie się z personelem hotelu przed przyjazdem.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 30 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą 30 zł za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Wyposażenie
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wino / szampan, owoce, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos
Data przyjazdu:
Data wyjazdu:
Typ pokoju:
Preferencje:
Ilość pokoi:
Waluta:
Zdjęcia