Obiekt Yourplace Biskupia Apartments oddalony jest o zaledwie 7 minut spacerem od Rynku Głównego w Krakowie. Obiekt mieści się w 2 kompletnie odnowionych budynkach z początku XX wieku i oferuje zakwaterowanie w cichych, przestronnych apartamentach z bezpłatnym WiFi. Wszystkie apartamenty w obiekcie Biskupia wykończone zostały w nowoczesnym stylu. W każdym z nich znajduje się telewizor LCD z dostępem do kanałów satelitarnych. Niektóre apartamenty dysponują balkonem. Obiekt Biskupia Apartments nie oferuje wyżywienia. Każdy apartament obejmuje aneks kuchenny z przyborami kuchennymi. Goście mają również do dyspozycji lodówkę, płytę kuchenną i kuchenkę mikrofalową. Wszystkie apartamenty wyposażone są w pralkę. Na miejscu znajduje się też pralnia. Miejsca parkingowe w podziemnym garażu dostępne są za dodatkową opłatą oraz po wcześniejszej rezerwacji. Personel obiektu Yourplace Biskupia Apartments służy pomocą w organizacji transferów lotniskowych oraz wycieczek. Dworzec kolejowy Kraków Główny i centrum handlowe Galeria Krakowska oddalone są od apartamentów o 1 km. Od Wawelu Gości dzieli 1,5 km.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Yourplace Biskupia Old Town Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Obiekt pobiera całą kwotę za zakwaterowanie przed przyjazdem Gości. Po dokonaniu rezerwacji Goście otrzymają od sieci Yourplace Apartments potwierdzenie zawierające szczegóły dotyczące płatności. Po otrzymaniu wpłaty Goście otrzymają e-mail z adresem obiektu oraz informacją na temat miejsca odbioru kluczy. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 300 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
W przypadku grup nie obowiązują warunki specjalne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 70 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą 100 zł za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu