Obiekt Smart2Stay Pod Lipami znajduje się zaledwie 3 km od warszawskiego lotniska Chopina, a jego Goście mają do dyspozycji przestronne pokoje z bezpłatnym WiFi. Personel recepcji dostępny jest przez całą dobę. Pokoje w obiekcie Smart2Stay Pod Lipami wyposażone są w telewizor LCD z dostępem do kanałów satelitarnych. W cenę zakwaterowania wliczono pościel, ręczniki oraz codzienne sprzątanie. Goście obiektu Smart2Stay Pod Lipami mogą wykupić domowe śniadania, lunche i kolacje, które serwowane są w hotelowej restauracji. Obiekt Smart2Stay Pod Lipami znajduje się zaledwie 6 km od dworca kolejowego Warszawa Centralna oraz Pałacu Kultury i Nauki. Z prywatnego parkingu można korzystać za dodatkową opłatą.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Obiekt oferuje apartamenty usytuowane pod różnymi adresami. Zameldowanie odbywa się przy Alei Krakowskiej 236. Parking przeznaczony jest tylko dla samochodów o masie poniżej 3,5 tony.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 30 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólna kuchnia, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, wino / szampan, owoce, meble ogrodowe, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte