Trzygwiazdkowy hotel Oliwski położony jest w centrum dzielnicy Oliwa w Gdańsku, przy głównej trasie łączącej Gdańsk z Sopotem i Gdynią oraz 400 metrów od stacji kolejowej Gdańsk-Oliwa, zapewniając dogodny dostęp do środków transportu publicznego. Obiekt oferuje nowoczesne, klimatyzowane pokoje z bezpłatnym WiFi. Pokoje w hotelu urządzone są w jasnych, pastelowych kolorach i wyposażone zostały w telewizor z dostępem do kanałów kablowych. W każdym pokoju znajduje się łazienka z prysznicem. Rano w hotelu serwowane jest urozmaicone śniadanie w formie bufetu. Bar w holu zaprasza na kawę i rozmaite napoje. Obiekt dzielą 3 km od centrum handlowego Galeria Bałtycka, 2,5 km od hali widowiskowo-sportowej Ergo Arena oraz 7 km od stadionu Polsat Plus Arena Gdańsk.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu. Goście, którzy nie ukończyli 18. roku życia mogą przebywać w obiekcie wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 40 PLN za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, kawiarnia na miejscu, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości