Hotel Novotel Poznań Malta jest położony nad Jeziorem Maltańskim. Oferuje on odkryty basen oraz pokoje z bezpłatnym WiFi, telewizorem z dostępem do kanałów satelitarnych i zestawem do parzenia kawy i herbaty. Pokoje są przestronne i nowocześnie urządzone. W każdym z nich Goście mają do dyspozycji minibar, biurko, telefon oraz łazienkę z wanną i suszarką do włosów. Obiekt zapewnia bezpłatny dostęp do nowoczesnego centrum fitness. O poranku serwowane jest urozmaicone śniadanie w formie bufetu. Obiekt zapewnia ponadto obsługę pokoju oraz restaurację z letnim tarasem serwującą potrawy kuchni francuskiej i międzynarodowej. Hotel jest usytuowany w pobliżu parku wodnego Termy Maltańskie, 2,5 km (10 minut tramwajem) od Starego Rynku oraz 4 km od Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Novotel Poznań Malta o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Swimming pool #1: nieczynne od pt. 01 wrz. 2023 do pt. 31 maj 2024 Swimming pool #1: nieczynne od pon. 04 wrz. 2023 do nd. 30 cze. 2024
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 40 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 15 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, narciarstwo, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, wino / szampan, owoce, sprzęt do badmintona, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, fitness, basen, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt