Obiekt Hotel Pod Różą mieści się w renesansowym pałacu na Starym Mieście w Krakowie, tuż obok Rynku Głównego. Ten niedawno odnowiony, pięciogwiazdkowy hotel oferuje elegancką restaurację oraz stylowe, klimatyzowane pokoje i apartamenty. Działający już od XVII wieku obiekt Hotel Pod Różą jest najstarszym hotelem w Krakowie. W jego wnętrzach przebywało wiele słynnych osobistości. Pokoje i apartamenty są tradycyjnie urządzone i dysponują luksusową łazienką z ogrzewaniem podłogowym i włoską armaturą. W każdym pokoju i apartamencie do dyspozycji Gości jest bezpłatny dostęp do Internetu oraz telewizor LCD z dostępem do kanałów satelitarnych. Cena zakwaterowania obejmuje wstęp do centrum odnowy biologicznej i spa. Śniadanie kontynentalne serwowane jest codziennie rano w hotelowej restauracji, która specjalizuje się w tradycyjnych daniach kuchni polskiej. Na Wawel można dojść z hotelu w 10 minut. Słynna dzielnica żydowska Kazimierz jest oddalona o zaledwie 1 km od obiektu.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 120 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 4 do lat 8 płacą 75 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dzieci od lat 9 do lat 17 płacą 150 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, piesze wycieczki, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, toaleta z uchwytami, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, zabiegi na włosy, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, zajęcia jogi, szatnia / przebieralnia, transfer, galerie sztuki, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości