Pięciogwiazdkowy hotel Sheraton Grand Kraków usytuowany jest w samym sercu miasta, u podnóża Wawelu i zaledwie 40 metrów od nadwiślańskich bulwarów. Obiekt oferuje przestronne, w pełni odnowione i luksusowe pokoje oraz apartamenty typu suite, obsługę na najwyższym poziomie oraz nowoczesne zaplecze rekreacyjne. Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację z możliwością regulacji oraz telewizor typu Smart TV z dostępem do wielu kanałów satelitarnych i możliwością podłączenia urządzeń przenośnych za pośrednictwem technologii Bluetooth. W każdej opcji zakwaterowania dostępny jest zestaw do parzenia kawy i herbaty. Pokoje typu grand deluxe i club oraz apartamenty typu suite zapewniają piękne widoki na rzekę, Wawel lub obie te atrakcje. W oferujących wstęp do salonu klubowego pokojach i apartamentach typu suite przygotowano ekspres do kawy oraz wzbogacony zestaw kosmetyków. W hotelu prowadzony był niedawno remont holu i restauracji. Na Gości czekają 3 różne bary i restauracje, które oferują różnorodne menu i duży wybór napojów. Restauracja Anima to główna restauracja włoska, mieszcząca się w spektakularnym atrium z przeszklonym dachem. Oferuje ona najlepsze śniadanie o poranku oraz doskonałe propozycje na biznesowy lunch lub wspaniałą kolację z przyjaciółmi i rodziną. W restauracji obowiązuje częściowo swobodna atmosfera. Na 5. piętrze znajduje się czynny w sezonie The Roof Top Terrace, bar o niepowtarzalnym wystroju, zapraszający na orzeźwiające koktajle i lekkie przekąski. Goście mogą się nimi delektować, podziwiając przepiękny widok na rzekę i Wawel. Dodatkowy atut obiektu to bar sportowy SomePlace Else. Serwowane są tu wyśmienite dania barowe z akcentami typowymi dla kuchni teksańsko-meksykańskiej. Lokal dysponuje letnim ogrodem, w którym można obserwować kucharzy przy pracy na świeżym powietrzu. Hotel Sheraton Grand Krakow dysponuje ponadto krytym basenem, sauną i centrum fitness sygnowanym marką hotelu. W całodobowej recepcji można skorzystać z usług konsjerża. Hotel położony jest zaledwie 900 metrów od pięknego Rynku Głównego. Spacer na Kazimierz zajmuje zaledwie 12 minut.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zwierzęta są akceptowane. Opłata za pobyt zwierząt wynosi: 100 PLN wraz z VAT za zwierzę, za noc. W pokoju może przebywać maksymalnie 1 zwierzę. Maksymalna waga zwierzęcia wynosi 17 kg. Prace remontowe odbywają się od 22 do 26 marca. Centrum fitness, basen i sauna przechodzą obecnie renowację. W tych dniach ten obszar będzie zamknięty, a gościom zaoferowane zostaną alternatywne sposoby korzystania z siłowni, basenu i innych obiektów rekreacyjnych.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 120 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 11 płacą 130 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 11 płacą 130 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą 200 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, bilard, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, legowisko dla pupila, miski dla pupila, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości