Hotel Courtyard by Marriott Katowice City Center mieści się w najwyższym budynku w Katowicach i oferuje klimatyzowane, ciche pokoje z 49-calowym telewizorem LCD. Na miejscu do dyspozycji Gości jest całodobowy klub fitness, sauna, kort do squasha i bar przekąskowy. Wszystkie pokoje zapewniają widok na miasto i wyposażone są w sejf. W każdym pokoju mieści się łazienka z suszarką do włosów. Na 27. piętrze hotelu znajduje się restauracja serwująca dania kuchni polskiej i międzynarodowej. Doskonałym miejscem na relaks jest bar koktajlowy z widokiem na miasto. Serwowane w obiekcie śniadanie obejmuje ponad 100 świeżych produktów, w tym produkty regionalne, takie jak wędliny i sery, a także sałatki, świeżo wyciskane soki i dania na ciepło. Hotel usytuowany jest w odległości 750 metrów od dworca kolejowego i 350 metrów od rynku w Katowicach. Spodek oddalony jest od obiektu o 500 metrów. Zaledwie 5 minut spacerem dzieli hotel od Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Courtyard by Marriott Katowice City Center o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. W przypadku rezerwacji ponad 10 pokoi obowiązują inne zasady działalności obiektu. Płatności dokonywane w PLN przeliczane są zgodnie z hotelowym kursem wymiany walut obowiązującym w dniu wyjazdu. Goście, którzy chcą otrzymać fakturę VAT, proszeni są o przekazanie personelowi obiektu niezbędnych danych. W przeciwnym razie faktura zostanie wystawiona na osobę, której dane widnieją w potwierdzeniu rezerwacji. Za wcześniejsze zameldowanie przed godziną 13:00 pobierana jest dodatkowa opłata wynosząca połowę stawki za dzień pobytu. Zameldowanie przed godziną 08:00 podlega opłacie jak za cały dzień pobytu. Późne wymeldowanie do godziny 18:00 podlega dodatkowej opłacie wynoszącej połowę stawki za dzień pobytu. Wymeldowanie po godzinie 18:00 podlega opłacie jak za cały dzień pobytu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 109 PLN za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 13 do lat 17 płacą 60 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, solarium, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, squash, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, kawiarnia na miejscu, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, szatnia / przebieralnia, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości