Qubus Hotel Gdańsk oddaje do dyspozycji gości klimatyzowane pokoje z telewizorem LCD i bezpłatnym Wi-Fi. Ten czterogwiazdkowy hotel oferuje też rejsy łodzią w sezonie letnim. Z okien roztacza się widok na Motławę i Stare Miasto w Gdańsku. O poranku w eleganckiej restauracji, która specjalizuje się w potrawach kuchni międzynarodowej i sezonowych daniach kuchni polskiej, serwowane jest urozmaicone śniadanie w formie bufetu. W barze w holu można delektować się oryginalnymi koktajlami i winami. Wszystkie pokoje są luksusowe, dźwiękoszczelne i dysponują miejscem do pracy oraz sejfem. Każdy z nich zapewnia minibar oraz nowoczesną łazienkę z wanną lub prysznicem. Goście mogą korzystać z centrum fitness z sauną i strefą relaksu. W całodobowej recepcji można zamówić usługi prania i prasowania odzieży. Obiekt Qubus Hotel Gdańsk usytuowany jest 5 minut spacerem od pięknego Starego Miasta. Główny dworzec kolejowy w Gdańsku oddalony jest od obiektu o 1,5 km.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Opłaty są przeliczane zgodnie z hotelowym kursem wymiany walut obowiązującym w dniu wymeldowania. Płatności gotówką można dokonywać również w EUR. Karta kredytowa, której użyto do dokonania rezerwacji, musi być ważna przez cały pobyt. Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, która została wykorzystana do dokonania rezerwacji. Jeżeli rezerwacji dokonano przy użyciu karty kredytowej należącej do osoby trzeciej, Goście zostaną poproszeni o uiszczenie opłaty za pobyt po przyjeździe. Środki pobrane z rachunku karty zostaną zwrócone. Uwaga: W przypadku rezerwacji dokonywanych w imieniu osoby trzeciej Goście powinni skontaktować się z personelem obiektu w celu ustalenia szczegółów dotyczących płatności. Goście, którzy chcą otrzymać fakturę VAT, proszeni są o podanie niezbędnych danych. W przeciwnym razie faktura wystawiona zostanie na osobę, która dokonała rezerwacji. Późne wymeldowanie (do godziny 15:00) jest oferowane poza sezonem, tj. w lutym i marcu. Ważne informacje: Opłata za wcześniejsze zameldowanie przed 12:00 wynosi 50 PLN. Opłata za późne wymeldowanie do 18:00 wynosi 100 PLN.
W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 100 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą 70 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby wiek bez znaczenia płacą 70 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, pokój gier, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, zabiegi na ciało, peeling ciała, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, szatnia / przebieralnia, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości