Elegancki, czterogwiazdkowy hotel Premier Kraków oferuje basen i saunę, z których Goście mogą korzystać bezpłatnie. Obiekt znajduje się 10 minut jazdy od krakowskiego Starego Miasta, na które można dojechać bezpośrednio środkami transportu publicznego. Hotel położony jest w północnej części Krakowa, 10 km od lotniska Kraków-Balice. Wszystkie pokoje są dźwiękoszczelne i klimatyzowane, a ich wyposażenie obejmuje telewizor LCD z dostępem do kanałów satelitarnych. W każdym pokoju przygotowano również zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz sejf. Pokoje są przestronne i można w nich korzystać z bezpłatnego WiFi. Na życzenie dostępny jest sprzęt do prasowania. Urozmaicone śniadanie w formie bufetu serwowane jest codziennie rano w restauracji Impresja, która specjalizuje się w daniach kuchni międzynarodowej. Kawiarnia Act Café Bar zaprasza na kawę i drinka. Personel całodobowej recepcji może zorganizować dla Gości transfer do centrum miasta. Obiekt zapewnia przechowalnię bagażu oraz obsługę pokoju. Na miejscu do dyspozycji Gości jest prywatny parking.
Basen jest zamknięty codziennie w godzinach 12:00–14:00.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 40 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą 120 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 13 do lat 17 płacą 130 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, basen z podgrzewaną wodą, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości