Hotelik Okęcie 39 oferuje bezpłatny transfer z i na lotnisko oraz monitorowany parking przy lotnisku. Znajduje się on na spokojnych obrzeżach Warszawy, 10 minut jazdy od lotniska Chopina, w pobliżu tras S7 i S8. Oferuje on całodobową recepcję oraz pokoje z bezpłatnym Wi-Fi. Transfer lotniskowy dostępny jest wyłącznie z lotniska Chopina. Hotelik 39 zapewnia bezpłatny transfer lotniskowy w obie strony dla Gości korzystających z płatnego parkingu. Za dodatkową opłatą w wysokości 30 PLN dostępny jest transfer na lotnisko. Jasne i przestronne pokoje w hotelu Okęcie 39 dysponują telewizorem oraz łazienką z prysznicem. Goście mogą korzystać ze wspólnego aneksu kuchennego z jadalnią. Odległość od dworca kolejowego i autobusowego Warszawa Zachodnia wynosi 7 km. Przystanek autobusowy linii 220 znajduje się zaledwie 100 metrów od hotelu (linia jest obecnie niedostępna). Przystanek tramwajowy, z którego można szybko dojechać do centrum miasta tramwajem linii 7 i 9, znajduje się 1,4 km od obiektu. Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, wymiana walut, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, meble ogrodowe, miejsce na piknik, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości