Mapa
Zamknij
  Absyntapartments Old Town Wroclaw
Pokaż na mapie
Informacje o hotelu
Zakwaterowanie
Obiekt AbsyntApartments Old Town Wroclaw oferuje zakwaterowanie w różnych miejscach na Starym Mieście, zaledwie kilkaset metrów od Rynku. Recepcja czynna jest od 08:00 do 00:00. Do dyspozycji Gości jest parking oraz bezpłatne Wi-Fi. Apartamenty zostały indywidualnie urządzone oraz wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. W apartamentach mieści się łazienka z wanną lub prysznicem. Wszystkie apartamenty (z wyjątkiem usytuowanych przy ul. Wróblewskiego) obejmują w pełni wyposażoną kuchnię. Obiekt AbsyntApartments Old Town Wroclaw położony jest 6 minut spacerem od placu Solnego, gdzie znajdują się liczne restauracje. Główny dworzec kolejowy jest oddalony o 2 km. Goście w 18 minut dojdą do budynku, w którym można podziwiać słynną Panoramę Racławicką.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu AbsyntApartments Old Town Wroclaw o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Klucze do hotelu ZOO można odebrać w recepcji przy ul. Wróblewskiego 7, która jest czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Klucze do apartamentów przy ulicach Grabary i Wszystkich Świętych można odebrać w recepcji przy ul. Garbary 3, która jest czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Klucze do apartamentów znajdujących się przy ulicy Wierzbowej można odebrać w recepcji przy ulicy Wierzbowej 3, która czynna jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Goście są zobowiązani do wpłacenia depozytu za pilota do bramy garażu podziemnego. Imię i nazwisko osoby meldującej się w hotelu musi zgadzać się z danymi widniejącymi na karcie kredytowej. Goście zakwaterowani w apartamencie dla 6 osób zostaną poproszeni podczas zameldowania o wpłatę zwrotnego depozytu w wysokości 400 PLN. Ze względu na zmianę przepisów podatkowych numer NIP do faktury należy podać przed uiszczeniem opłaty. Po wydrukowaniu paragonu fiskalnego bez numeru identyfikacji podatkowej wystawienie faktury nie będzie możliwe. Osoby, które chcą otrzymać fakturę, proszone są o podanie informacji niezbędnych do jej wystawienia podczas dokonywania rezerwacji. Śniadanie serwowane jest w pobliżu obiektu. Śniadanie dla Gości zatrzymujących się przy ul. Garbary 3-4 serwowane jest w hotelu Dikul, przy ul. Cieszyńskiego 17-19 (około 400 metrów od apartamentów). Goście zatrzymujący się przy ul. Wierzbowej 3 mogą zjeść śniadanie w kawiarni Etno Cafe przy ul. Podwale 83 (około 400 metrów od apartamentów).

W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja) w cenie 40 PLN za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Wyposażenie
parking, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, prywatny parking, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Data przyjazdu:
Data wyjazdu:
Typ pokoju:
Preferencje:
Ilość pokoi:
Waluta:
Zdjęcia