Obiekt Regatta Hotel Restauracja Spa to nowoczesny czterogwiazdkowy hotel, położony w odległości 450 metrów od malowniczego Jeziora Kierskiego. Na miejscu do dyspozycji Gości jest sauna sucha i parowa, kryty basen z przeciwprądem oraz spa. Obiekt zapewnia również bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz bezpłatny monitorowany parking. Do dyspozycji Gości są jasne i kolorowe pokoje z nowoczesnymi meblami oraz oknami sięgającymi od podłogi do sufitu. Wyposażenie każdego z nich obejmuje 32-calowy telewizor z płaskim ekranem, sejf na laptopa oraz dodatkowo płatny minibar. Pokoje dysponują tarasem lub balkonem z widokiem na jezioro. W każdym pokoju mieści się ponadto łazienka z prysznicem, suszarką do włosów, kapciami i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Goście mogą wziąć udział w zajęciach aqua aerobiku na basenie. Za dodatkową opłatą dostępne są rozmaite zabiegi kosmetyczne oraz masaże, w tym masaże z kąpielą w łaźni tureckiej. Na terenie obiektu Regatta Hotel Restauracja Spa działa restauracja Blue Marina, która serwuje zdrowe dania kuchni międzynarodowej, przygotowywane z produktów sezonowych i ekologicznych. Specjalnością lokalu są steki, tatar i ryby. Drinki podawane są w barze w holu lub na letnim tarasie. Odległość od poznańskiego lotniska Ławica wynosi 8 km. Dworzec kolejowy Poznań Główny oddalony jest od obiektu o 12 km.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Dostęp do basenu może być ograniczony w trakcie zajęć grupowych, które odbywają się codziennie. Strefa spa i odnowy biologicznej (wanna z hydromasażem, sucha sauna i sauna parowa) jest dostępna w następujących godzinach: – od poniedziałku do piątku: 09:00–22:00 – w soboty: 09:00–21:00 – w niedziele i święta: 09:00–20:00 Basen jest bezpłatny i dostępny dla gości w następujących godzinach: – od poniedziałku do piątku: 09:00–14:15 i 20:15–22:00 – w soboty: 09:00–10:30 i 15:00–21:00 – w niedziele i święta: 09:00–20:00 W basenie odbywają się zajęcia aqua fitness, które są dostępne bezpłatnie dla wszystkich gości: – w czwartki: 09:30–10:15 – w piątki: 10:10–10:55 Restauracja Blue Marina jest czynna w następujących godzinach: – od poniedziałku do soboty: 12:00–22:00 – w niedziele i święta: 12:00–21:00 W związku ze zmianą przepisów podatkowych NIP do faktury należy podać przed uiszczeniem opłaty. Po wydrukowaniu paragonu fiskalnego bez numeru identyfikacji podatkowej wystawienie faktury nie będzie możliwe. Osoby, które chcą otrzymać fakturę, proszone są o podanie informacji niezbędnych do jej wystawienia podczas dokonywania rezerwacji. Osoby, które chcą otrzymać fakturę za opłaconą rezerwację, proszone są o wpisanie stosownej prośby i podanie danych firmy w miejscu na uwagi w formularzu rezerwacji. Ważne informacje: Rezerwacje obejmujące pobyt w dniach 13–14 kwietnia 2024 r. obejmują bilet wstępu na imprezę RIO DE JANEIRO SPRING PARTY 2024. Zapraszamy do wspólnej zabawy!
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 4 lub więcej lat płacą 150 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, windsurfing, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, obiady na wynos, jazda na rowerze, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, basen bez krawędzi, basen z podgrzewaną wodą, mały basen, brodzik, zadaszony basen, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, aerobik, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości