Obiekt Apartamenty IRS Albatros oferuje zakwaterowanie w stylowym apartamencie z własnym wyżywieniem, bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu oraz tarasem. Od plaży dzieli obiekt około 7 minut jazdy. Apartament został wyposażony w nowoczesne meble i urządzony jest w odcieniach czerni, bieli oraz szarości. W apartamencie zapewniono telewizor z płaskim ekranem oraz łazienkę z prysznicem. W budynku, w którym mieści się apartament Albatros, dostępne są usługi konsjerża oraz winda. Dla najmłodszych przygotowano plac zabaw. Za dodatkową opłatą obiekt organizuje transfer lotniskowy w obie strony oraz opiekę nad dziećmi i zapewnia możliwość wypożyczenia jachtu. W aneksie kuchennym znajduje się jadalnia, kuchenka, kuchenka mikrofalowa, zmywarka do naczyń, ekspres do kawy i czajnik elektryczny. Na miejscu można zamówić 1 z 3 zestawów śniadaniowych składających się ze zdrowych produktów. Zaledwie 1 km dzieli obiekt Apartamenty IRS Albatros od stacji szybkiej kolei miejskiej Gdańsk Przymorze. Odległość od Parku Oliwskiego wynosi 2 km, a od molo w Brzeźnie – 2,8 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu IRS ROYAL APARTMENTS Apartamenty IRS Albatros o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Zameldowanie i odbiór kluczy odbywają się w recepcji pod następującym adresem: ul. Majora Hubala 14, Gdańsk. Klucze można odebrać w recepcji od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00–18:00 oraz w weekendy i święta w godzinach 15:00–16:00. Goście mogą też skorzystać z usługi wirtualnej recepcji i odebrać klucze nawet poza jej godzinami pracy. W takim przypadku klucze zostaną umieszczone w skrytce w budynku, w którym znajduje się apartament. Aby skorzystać z tej opcji, należy skontaktować się z personelem obiektu dzień przed przyjazdem. W dniu przyjazdu należy wpłacić depozyt w wysokości 500 PLN na pokrycie ewentualnych kosztów dodatkowych. W przypadku sylwestra lub przyjęć okolicznościowych depozyt wynosi 1000 PLN. Płatności należy dokonać kartą kredytową. Zwrot środków powinien nastąpić w ciągu 14 dni od daty wymeldowania. Depozyt zostanie zwrócony w całości na rachunek karty kredytowej po wcześniejszym sprawdzeniu stanu pomieszczeń.
W przypadku grup nie obowiązują warunki specjalne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą 45 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby wiek bez znaczenia płacą 150 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, plac zabaw dla dzieci, kajakarstwo, piesze wycieczki, jazda na rowerze, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte