Apartament Molo jest usytuowany 100 metrów od popularnego deptaka Monte Cassino w Sopocie i 300 metrów od plaży. Jego oferta nie obejmuje wyżywienia. Na miejscu dostępne jest bezpłatne WiFi. Ten jasny i nowoczesny apartament urządzony jest w odcieniach kremu. Obejmuje on sypialnię, salon z 42-calowym telewizorem plazmowym oraz elegancką łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Goście obiektu Molo mogą korzystać z luksusowej kuchni wyposażonej w kuchenkę indukcyjną i piekarnik. Pozostałe udogodnienia obejmują lodówkę i zmywarkę do naczyń. Apartament Molo znajduje się 9 minut spacerem od sopockiego molo — najdłuższego drewnianego molo w Europie. Odległość od dworca kolejowego w Sopocie wynosi 3 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament Molo o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Keys can be collected at the Molo Residence Hotel located at 6A Pułaskiego Street. Please note this property accepts touristic vouchers. When travelling with pets, please note that an extra charge of 60 PLN per pet, per night applies. Please note that the property can only allow pets with a maximum weight of 5 kilos.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte