Obiekt Sanhaus Apartments oferuje nowoczesne i jasne apartamenty w różnych lokalizacjach w centrum Sopotu, maksymalnie 450 metrów od nadbałtyckiej plaży i 750 metrów od molo. Na miejscu zapewniono bezpłatne WiFi. Apartamenty wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i mieszczą łazienkę z suszarką do włosów, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz ręcznikami. Większość apartamentów dysponuje zmywarką, kuchenką mikrofalową oraz odtwarzaczem DVD i CD. Niektóre oferują patio. Dworzec kolejowy oddalony jest od apartamentów o maksymalnie 950 metrów. Opera Leśna położona jest w odległości 2 km, a gdańskie lotnisko im. Lecha Wałęsy – w odległości 14 km. Około 100 metrów dzieli apartamenty od kortów tenisowych.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Sanhaus Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Goście proszeni są o kontakt z personelem obiektu co najmniej dzień przed przyjazdem, aby ustalić szczegóły dotyczące zameldowania i odbioru kluczy. Zameldowanie poza wyznaczonymi godzinami podlega dodatkowej opłacie. Możliwość późnego przyjazdu musi zostać potwierdzona przez personel obiektu. Apartamenty znajdują się w cichej dzielnicy mieszkalnej, w związku z czym nie można w nich organizować głośnych spotkań. Goście, którzy chcą otrzymać fakturę za pobyt opłacony z góry, proszeni są o wpisanie stosownej prośby i podanie danych firmy w miejscu na uwagi w formularzu rezerwacji (przed dokonaniem płatności).
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, kort tenisowy, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, sejf, windsurfing, piesze wycieczki, jazda na rowerze, ogrzewanie, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, park wodny, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, plaża, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu