Butikowy obiekt Five Point Hostel & Apartments usytuowany jest w Gdańsku, na terenie Starego Miasta, w pobliżu głównych atrakcji turystycznych, w tym Długiego Targu, bazyliki Mariackiej i ulicy Mariackiej. Pokoje są przytulne i wyposażone w nowoczesne meble oraz wygodne łóżka. W cenę zakwaterowania wliczono pościel i ręcznik. Goście mają dostęp do wspólnej łazienki z prysznicem. Większość pokoi oferuje widok na Stare Miasto i park. W trakcie pobytu można bezpłatnie korzystać z Internetu. Goście mogą bezpłatnie częstować się kawą i herbatą. W pobliżu obiektu znajduje się wiele pubów i restauracji. Dworzec kolejowy Gdańsk Główny oddalony jest o 700 metrów. Dojazd samochodem do portu lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy zajmuje 20 minut. Obiekt oferuje całodobową recepcję online. Goście mogą skontaktować się z personelem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Five Point Hostel & Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Recepcja online jest czynna przez całą dobę. Kontakt z obiektem jest możliwy mailowo i telefonicznie. Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie możliwe są po wcześniejszym uzgodnieniu z personelem recepcji i za dodatkową opłatą. Goście planujący przyjazd poza wyznaczonymi godzinami proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu. Ze względu na zmianę przepisów podatkowych numer NIP do faktury należy podać przed uiszczeniem opłaty. Po wydrukowaniu paragonu fiskalnego bez numeru identyfikacji podatkowej wystawienie faktury nie będzie możliwe. Goście, którzy chcą otrzymać fakturę, proszeni są o wpisanie informacji niezbędnych do jej wystawienia w momencie dokonywania rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 17 płacą 65 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą 35 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, galerie sztuki, puby, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu