Mapa
Zamknij
  Q Hotel Kraków
Pokaż na mapie
Informacje o hotelu
Zakwaterowanie
Q Hotel Kraków położony jest w Krakowie i oferuje bezpłatne WiFi. Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację. Dostępny jest w nich także czajnik elektryczny. W prywatnej łazience znajduje się suszarka do włosów. Dodatkowe udogodnienia obejmują biurko i pościel. W hotelu Q Kraków znajduje się całodobowa recepcja i restauracja. Na miejscu dostępna jest też przechowalnia bagażu. Obiekt oferuje płatny parking. Hotel znajduje się 2,8 km od stadionu Wisły Kraków, 3,1 km od Szpitala Wojskowego z Polikliniką i 3,2 km od Szpitala im. Jana Pawła II w Krakowie. Odległość od lotniska Kraków-Balice wynosi 7 km.

W momencie zameldowania należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji. Jeżeli rezerwacji dokonano przy użyciu karty kredytowej należącej do osoby trzeciej, wówczas Goście zostaną poproszeni o uiszczenie opłaty za pobyt po przyjeździe. Środki pobrane z rachunku karty zostaną zwrócone. Osoby, które chciałyby otrzymać fakturę VAT, proszone są o kontakt z personelem hotelu bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji. Stosowne informacje (pełne dane firmy i numer NIP) należy wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. W przypadku niedostarczenia stosownych danych późniejsze wystawienie faktury będzie niemożliwe.

W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 60 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Wyposażenie
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, bilety transportu publicznego, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, legowisko dla pupila, miski dla pupila, meble ogrodowe, transfer, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Data przyjazdu:
Data wyjazdu:
Typ pokoju:
Preferencje:
Ilość pokoi:
Waluta:
Zdjęcia