Obiekt Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront zlokalizowany jest przy tętniącym życiem nadmorskim bulwarze, 350 metrów od piaszczystej plaży. W całym obiekcie można bezpłatnie korzystać z WiFi. Z umeblowanego tarasu roztacza się malowniczy widok na morze. Obiekt dysponuje także dużym zapleczem konferencyjnym, które świetnie nadaje się na organizację różnych uroczystości i spotkań biznesowych. Hotelowy bar z kominkiem jest doskonałym miejscem na relaks. Pokoje są dźwiękoszczelne i klimatyzowane. Odznaczają się nowoczesnym wystrojem i zostały wyposażone w duży telewizor LCD z dostępem do kanałów HD, minibar, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sprzęt do prasowania oraz sejf na laptopa. Przez duże okna do wnętrza wpada mnóstwo naturalnego światła. Z wybranych pokoi roztacza się widok na Zatokę Gdańską. W prywatnej łazience znajduje się prysznic i suszarka do włosów. Restauracja Searcle Gdynia oferuje menu składające się z eleganckich, nieskomplikowanych dań, które inspirowane są smakami z kaszubskich pól i lasów. W lokalu serwowane jest też wino. Hotel Courtyard by Marriott Gdynia oferuje ponadto całodobowy sklep, punkt biznesowy z komputerami, centrum fitness z widokiem na morze i podziemny parking. Hotel dzieli 500 metrów od Teatru Muzycznego oraz zaledwie kilka kroków od miejskiej plaży i skweru Kościuszki. Akwarium usytuowane jest 400 metrów od obiektu. Odległość od lotniska im. Lecha Wałęsy w Gdańsku wynosi 20 km.
Osoby, które nie ukończyły 18. roku życia, mogą zameldować się w obiekcie wyłącznie w towarzystwie rodzica lub opiekuna prawnego. Zwierzęta są akceptowane na życzenie i za dodatkową opłatą za sprzątanie w wysokości 200 PLN za zwierzę na pobyt. Opłata ta jest bezzwrotna. Pokoje z preferowanym rodzajem łóżek oferowane są w zależności od dostępności, która nie jest gwarantowana. Ze względu na zmianę przepisów podatkowych numer NIP do faktury należy podać przed uiszczeniem opłaty. Po wydrukowaniu paragonu fiskalnego bez numeru identyfikacji podatkowej wystawienie faktury nie będzie możliwe. Osoby, które chciałyby otrzymać fakturę, proszone są o podanie informacji niezbędnych do jej wystawienia podczas dokonywania rezerwacji. W przypadku rezerwacji obejmujących 10 lub większą liczbę pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu oraz dodatkowe opłaty.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 100 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 7 płacą 40 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, transfer, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości