Obiekt Apartament Sopocka Przystań położony jest przy plaży w miejscowości Sopot. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża w Sopocie – 800 m, Plaża Jelitkowo – 1,3 km. Na miejscu zapewniono patio, bezpłatny prywatny parking oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie zapewniono balkon, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, aneks kuchenny ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na ogród. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Na miejscu dostępny jest plac zabaw, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu. W pobliżu obiektu Apartament Sopocka Przystań znajdują się liczne atrakcje, takie jak Ergo Arena, Krzywy Domek i Sopockie Molo. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 18 km od obiektu Apartament Sopocka Przystań.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament Sopocka Przystań o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, piesze wycieczki, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, plaża, całodobowa ochrona, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte