Mapa
Zamknij
  Inpoint Aparthotel Grzegórzecka 11
Pokaż na mapie
Informacje o hotelu
Zakwaterowanie
Obiekt InPoint Aparthotel Grzegórzecka 11 położony jest w miejscowości Kraków, w odległości niecały kilometr od jej centrum. Oferuje on bar oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Fabryka Schindlera – 1,9 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem i stołem, a także prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Wyposażenie obejmuje także lodówkę, zmywarkę, piekarnik, ekspres do kawy i czajnik. Codziennie serwowane jest śniadanie kontynentalne, wegetariańskie lub wegańskie. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania jazdy na rowerze. W pobliżu obiektu InPoint Aparthotel Grzegórzecka 11 znajdują się liczne atrakcje, takie jak Dworzec PKP Kraków Główny, Kościół Mariacki i Brama Floriańska. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kraków-Balice, znajduje się 20 km od obiektu InPoint Aparthotel Grzegórzecka 11. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu InPoint Aparthotel Grzegórzecka 11 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wyposażenie
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, kort tenisowy, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, galerie sztuki, puby, stand-up, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Data przyjazdu:
Data wyjazdu:
Typ pokoju:
Preferencje:
Ilość pokoi:
Waluta:
Zdjęcia