Obiekt Apartament A Dietla znajduje się w centralnej części miejscowości Kraków i zapewnia bezpłatne WiFi, klimatyzację, a także czajnik oraz lodówkę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zamek Królewski na Wawelu – 700 m. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W apartamencie znajduje się telewizor z płaskim ekranem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. W pobliżu obiektu Apartament A Dietla znajdują się liczne atrakcje, takie jak Kościół Mariacki, Dom strachu Lost Souls Alley i Muzeum Narodowe w Krakowie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kraków-Balice, znajduje się 16 km od obiektu Apartament A Dietla. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 60 PLN za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą 30 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte