Obiekt Wola Residence położony jest w miejscowości Warszawa i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Powstania Warszawskiego – 3,1 km, Pomnik Bohaterów Getta – 3,6 km. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się też prywatny parking. W apartamencie zapewniono balkon, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, aneks kuchenny ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na ogród. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, polskim, rosyjskim i ukraińskim, zawsze chętnie służy pomocą. Obiekt Wola Residence oferuje plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Historii Żydów Polskich – 4,1 km, Pomnik Powstania Warszawskiego – 4,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Chopina w Warszawie, znajduje się 9 km od obiektu Wola Residence. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, posiłki dla dzieci, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte