Obiekt Polski Hak, znajdujący się w centrum miejscowości Gdańsk, oferuje centrum fitness, ogród i taras. Z okien roztacza się widok na rzekę. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się też prywatny parking. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, 1 łazienkę, pościel, ręczniki, jadalnię oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz balkon z widokiem na miasto. Personel recepcji, który posługuje się językiem angielskim i polskim, chętnie udzieli wskazówek na temat okolicy. Obiekt Polski Hak oferuje saunę. Na miejscu znajduje się klub dla dzieci, w którym na najmłodszych czekają różne gry i zabawy, a także plac zabaw. W pobliżu obiektu Polski Hak znajdują się liczne atrakcje, takie jak Polska Filharmonia Bałtycka, Centralne Muzeum Morskie i Brama Zielona. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 16 km od obiektu Polski Hak.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), klub dla dzieci, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, plac zabaw, bilety transportu publicznego, wózki dziecięce, meble ogrodowe, salon spa / strefa relaksacyjna, szatnia / przebieralnia, transfer, puby, piesze wycieczki, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji