Obiekt Cozy Apartment next to the University and Olivia Business Center, położony w dzielnicy Oliwa w miejscowości Gdańsk, zapewnia taras, bezpłatne WiFi i pralkę. W pobliżu znajduje się: Hala Olivia. Odległość ważnych miejsc od apartamentu: Przystanek SKM Gdańsk Zaspa – 3,8 km, Archikatedra Oliwska – 1,7 km. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, 1 łazienkę, pościel, ręczniki oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych oraz balkon z widokiem na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park Oliwski – 1,6 km, Zoo Gdańsk Oliwa – 4,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 10 km od obiektu Cozy Apartment next to the University and Olivia Business Center.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do PLN 400 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
taras, pokoje dla niepalących, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, tylko dla dorosłych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, meble ogrodowe, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu