Obiekt MILA-MAR znajduje się w miejscowości Gdynia. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec PKP Gdynia Główna – 2,9 km, Centrum handlowe Batory – 3,1 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Skwer Kościuszki ( 3,6 km), Port Gdynia ( 3,7 km), Ulica Świętojańska ( 3,7 km). Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W współdzielonej łazience zapewniono prysznic i suszarkę do włosów. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i szafę. Każdego ranka serwowane jest śniadanie à la carte lub kontynentalne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Przystań jachtowa Marina Gdynia – 4 km, ORP Błyskawica – 4,1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 24 km od obiektu MILA-MAR.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu MILA-MAR o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, puby, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, muzyka na żywo, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości