Obiekt Granata Apartments znajduje się w miejscowości Lublin i oferuje bezpłatne WiFi, bezpłatny prywatny parking oraz widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Zemborzyckie – 3,8 km. W obiekcie zapewniono telewizor oraz prywatną łazienkę z bezpłatnym zestawem kosmetyków, suszarką do włosów i prysznicem. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, zmywarkę, piekarnik, ekspres do kawy i czajnik. Na miejscu działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec PKP Lublin – 6,1 km, Międzynarodowe Targi Lubelskie – 6,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lublin-Świdnik, znajduje się 14 km od obiektu Granata Apartments. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Granata Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, transfer lotniskowy, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości