3-gwiazdkowy obiekt Hotel CARO usytuowany jest w miejscowości Poznań i oferuje bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Miejski w Poznaniu – 6,3 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w czajnik, a wybrane pokoje mają balkon. Pokoje wyposażone są w szafę. Codziennie serwowane jest śniadanie à la carte, kontynentalne i pełne angielskie/irlandzkie. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim, polskim, rosyjskim i ukraińskim, chętnie udzielą praktycznych wskazówek na temat okolicy obiektu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Palmiarnia Poznańska – 7,1 km, Dworzec PKP Poznań Główny – 7,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Poznań-Ławica, znajduje się 3 km od obiektu Hotel CARO.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel CARO o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, obiady na wynos, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte