Obiekt Apartament Drewnowska przy Manufakturze oferuje taras, balkon oraz widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Manufaktura – około 700 m. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, kuchnię z lodówką i zmywarką, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 1 łazienkę z prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku niemieckim, angielskim, polskim i rosyjskim, chętnie udzielą praktycznych informacji na temat okolicy obiektu. Obiekt Apartament Drewnowska przy Manufakturze oferuje plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja kolejowa Łódź Fabryczna – 3,2 km, Ulica Piotrkowska – 3,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko im. Władysława Reymonta w Łodzi, znajduje się 10 km od obiektu Apartament Drewnowska przy Manufakturze.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament Drewnowska przy Manufakturze o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, wysoka toaleta, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu