Obiekt MONTOWNIA Lofts & Experience położony jest w miejscowości Gdańsk, w odległości niecały kilometr od jej centrum. Oferuje on bar oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku – 600 m. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem i stołem, a także prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, zmywarkę, mikrofalówkę, ekspres do kawy i czajnik. Na miejscu serwowane jest śniadanie à la carte. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania jazdy na rowerze. W pobliżu obiektu MONTOWNIA Lofts & Experience znajdują się liczne atrakcje, takie jak Bazylika św. Mikołaja, Europejskie Centrum Solidarności i Dworzec PKP Gdańsk Główny. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 15 km od obiektu MONTOWNIA Lofts & Experience. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Śniadanie serwowane jest do wyboru z karty lub w formie bufetu, w zależności od liczby śniadań zamówionych na dany dzień.
restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sala zabaw, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte