Obiekt HOLA Apartamenty położony jest w centrum miejscowości Łódź i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono bezpłatne WiFi oraz kuchnię. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja kolejowa Łódź Fabryczna – 1,1 km, Centrum handlowe Manufaktura – 1,7 km. We wszystkich opcjach zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Księży Młyn – 3,4 km, Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa w Łodzi – 3,8 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko im. Władysława Reymonta w Łodzi, znajduje się 11 km od obiektu HOLA Apartamenty.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu HOLA Apartamenty o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do PLN 400 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte