Obiekt Nadmorski apartament premium, położony w miejscowości Gdynia, zapewnia ogród, bezpłatne WiFi, wspólną kuchnię i wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Port Gdynia – 2,6 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. W apartamencie zapewniono taras, 3 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, aneks kuchenny ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 2 łazienki z wanną. Goście mogą podziwiać widok na ogród. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Na terenie obiektu Nadmorski apartament premium dostępny jest plac zabaw i sprzęt do grillowania. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stocznia Gdynia – 5,7 km, Dworzec PKP Gdynia Główna – 6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 26 km od obiektu Nadmorski apartament premium.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Nadmorski apartament premium o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu