Obiekt Live & Travel Apartments Number 1 położony jest w centrum miejscowości Gdańsk. Oferuje on bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Brama Zielona – 600 m, Długie Pobrzeże – 700 m. We wszystkich opcjach zakwaterowania znajduje się podłoga wyłożona parkietem, kuchnia z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, jadalnia, jak również prywatna łazienka z prysznicem oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Wyposażenie obejmuje również zmywarkę, piekarnik, płytę kuchenną i czajnik. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu, wędkarstwa i jazdy na rowerze. W pobliżu obiektu Live & Travel Apartments Number 1 znajdują się liczne atrakcje, takie jak Fontanna Neptuna, Długi Targ i Ratusz Głównego Miasta. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 14 km od obiektu Live & Travel Apartments Number 1. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Live & Travel Apartments Number 1 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 600 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Za przyjazd w godzinach 22:00–23:00 pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 100 PLN. Przyjazd w godzinach 23:00–05:00 podlega opłacie w wysokości 150 PLN. Możliwość przyjazdu o późnej porze musi zostać potwierdzona przez personel obiektu. Parking w hali garażowej nie jest przystosowany dla samochodów z instalacją LPG. Z basenu można korzystać za dodatkową opłatą, którą należy uiścić w recepcji SPA & Wellness.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, sauna, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, jazda na rowerze, ogrzewanie, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, kryty basen (czynny przez cały rok), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, zabawki do wody, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z podgrzewaną wodą, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, galerie sztuki, puby, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji