Obiekt MY KRAKOW Apartments - Rakowicka jest położony 350 metrów od Galerii Krakowskiej. Oferuje on opcje zakwaterowania z balkonem i bezpłatnym WiFi. Wszystkie apartamenty mieszczą kuchnię ze zmywarką do naczyń i lodówką oraz część wypoczynkową z rozkładaną sofą. Znajduje się w nich telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych, sprzęt do prasowania oraz szafa. Pozostałe udogodnienia obejmują piekarnik, płytę kuchenną i ekspres do kawy. Do pobliskich atrakcji należy kościół Mariacki, Brama Floriańska oraz dom strachu Lost Souls Alley. Odległość od międzynarodowego lotniska Kraków-Balice wynosi 18 km. Za dodatkową opłatą organizowany jest transfer lotniskowy.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu MY KRAKOW Apartments - Rakowicka o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W pobliżu obiektu prowadzone są obecnie prace budowlane. Do niektórych apartamentów może docierać hałas.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą